Pesanan Penaja

05 February 2013

what you want? part 2

Assalamualaikum..setelah sekian lama menyepi akhirnya tibala aku menamatkan tanda tanya para-para
pembaca tegar blog aku ini..

secara rasminya aku telah meletakkan jawatan yang telah aku pegang sejak 3 tahun lalu, atas dasar
aku nak cabar diri aku untuk melakukan sesuatu yang luar kelainan..

Aku mahu cabar diri aku keluar dari keadaan yang selesa, aku mahu cabar diri aku meneroka dunia luar
dengan lebih terbuka lagi..aku mahu cabar diri aku untuk membuat satu keputusan yang susah..
aku mahu cabar diri aku, mampukah aku bekerja dengan satu organisasi yang lebih besar..

aku mahu keluar dari zon selesa ini..tapi kadangkala, disaat kita mahu melakukan satu keputusan kita
selalu diuji kan, rasa sayang tempat lama lah..tersepit antara 2 keputusan..

dan bila keadaan tersepit tu tiba..tanye pada diri kita sendiri, what I want?




No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger