Pesanan Penaja

10 October 2016

cuti-cuti malaysia

Assalamualaikum..
bertemu lagi di ruangan cuti-cuti malaysia..mohon ampun sebab pergi cameron ni pun tahun lepas..huhuhu..dekat setahun baru akak nak cerita kan..ni percutian yang tak dirancang sebab aku ikut sepupu aku je..dari kuala lipis tak jauhpun nak ke cameron higlands ni..dalam 2 jam je dah sampai..kalau tak jem..sepupu aku dah booking homestay sekali dengan dapur..dapur nye tak luas mana tapi ok la klu setakat 10 orang tu..homestay tu pun luas sebab design die macam rumah kampung..nak no kat atas tu dah ade..
tengok gambo je la..akak pun dah lupa tempat mana pergi..huhuhu

ni gambar kat lavander farm..nak masuk sini kene charge..tapi aku dah lupa berapa rm..tapi taraf mampu milik

ini masa mula-mula sampai kita orang singah ladang teh tepi jalan, masa aku kat shah alam hari tu aku dah pernah ke sini, dan dah pergi 2 ladang teh 1 di sg palas.tapi yang kat tepi jalan ni 1st time singgah.
 
 ni pun di lavender farm..seronok org kat belakang tu photoboom gambo kami..

ok tu je la nak cerita..nak cerita pasal homestay tu je  sebenrnya..kawasan homestay tu tenang dan kat bawahnya banyak lagi homestay yang ade dan semuanye ade lah orang melayu, kat situ juga ade beberapa ladang strawberry. dan kawasan tu tak sebuk mana jadi kami boleh jalan kaki je jalan-jalan kat sekitar kawasan tu..kawasan tu lebih damai la dari kat tanah rata dan brinchang.

2 comments:

Powered By Blogger