Pesanan Penaja

29 May 2013

nota ringkas

Assalamualaikum.

Minggu lepas aku diberi peluang untuk hadir ke majlis kahwin si ainul n herry..
dah kawen dah dorang..
dulu mase diploma akulah salah sorang tukang cover korang kan..
patutnya aku boleh request 1 tempat makan kat meja pengantin dan  aku boleh makan
udang tingkat-tingkat ok!!

minggu lepas juga aku jumpa kak ati..
bus aku naik sangat slow dan tiba-tiba aku rasa macam nak demam..
tapi tetibe kak ati sms.."nak makan meetball tak?"
tiba-tiba rasa demam tadi terus hilang..magic nye!!!

bila teringat zaman belajar dulu..dah dekat 10 tahun kita kenal ok..
banyak sangat kenangan..dan aku klik hard disk yg ada gambar-gambar dulu..
dan buat aku senyum sorang-sorang..owh..aku memang seorang yang sangat beremosi..

gambar sebagai bukti pun tak ada..tunggulah org tag kat fb nantila..

2 comments:

  1. wei..bagi la gmbr lama kat aku.
    pc aku masa duk jengka dlu rosak la..
    nangis aku...
    byk gmbr xde

    ReplyDelete
  2. aku punye gambar sempat selamat sikit je..amy..rindu sangat dengan raihan...sampaikan peluk cium aku kat raihan ok..
    next entry aku ltk gmbr kwen ainul..tp skeping je ade..coz aku ngan sopi lupa nak bwk kemere la

    ReplyDelete

Powered By Blogger