Pesanan Penaja

01 February 2010

kupu2 takut jatuh

sedar x sedar..sudah 3 bulan kupu begelar seorang setiusaha@ personal assistant@ maintainance pintu@ pembantu am@ tee lady..wow thats great..banyak kerja si kupu2..
whateverla..ape yang sy hendak kongsikan tentang perasaan kupu2..3 bulan ni juga kupu2 kenal macam-macam orang..sehingga berkenalan dengan someone...sy kenalkan dengan pangilan orang salji..becoz dia gelarkan saya epple hijau..so sweet..first time orang lain cakap kite cute(walaupun tak cute) ape kita rasa..(rasa mahu terbang saja)
saya cuba tidak hipokrit dan dia rasa something yang berbeze mengenai saya..dan secara tak malu nya saya turut rasa macam tu...dan we all decide unyuk terus berkawan..tapi yang amat mendukacitakan hati saya..dia seperti biskut..asyik hilang je..dan saya rasa amat2 terseksa dengan penantian..
then disaat yang paling penting dalam hidup saya..sy terpaksa decide..dan disaat itu sayalah wanita yang paling kejam...
sehingga satu ketika sy telah memberi no tel sy..agak terkejut jugak..knpe senang sy perlu beri no tel saya kepada someone yang i x kenal...
dan setelah hmpr 3 mnggu..orang salji menyatakan dia suka appel hijau ni..
kupu2 rasa bahagia, tp kupu sngat takut..takut cinta kupu2 x kesampaian seperti dulu lagi..kupu2 takut snagat jatuh..kupu2 harap sabgat bahawa die bukan se[erti lelaki lain..yang selalu permainkan hati wanita..hopefully..dan kupu2 perlu kenalnya dengan mendalam..dan jikalau ada keserasian..kupu2 harap biar jodoh kami panjang even sebagai kawan..AMIN....

1 comment:

  1. berita terbaru, orang salji da bertukar minat kepada apple merah..actually da kawen da pon..
    mula2 kupu rasa sedih..dan disaat itu insan yang paling kita benci adalah dia..pelamin anganku musnah..tapi ALLAH bagi kekuatan kat kite untuk terus bangun..ALHAMDUILLAH..Kita kuat

    ReplyDelete

Powered By Blogger