Pesanan Penaja

07 February 2010

saye rase.........

selesai menbaca 1 novel daripada 3 novel baru yang ada dalam simpanan...sangat-sangat menarik..dan rase tidak sabar untuk menunggu keluaran terbaru..dan sangat seronok meyimpan koleksi-koleksi novel yang belum dibaca..hehehehe..tapi kenapa saya lebih berminat membaca novel daripada membaca sesuatu yang lebih berilmiah dan mengadungi lebih banyak fakta-fakta yang meningkatkan pengetahuan am saya..jawapannya..novel membawa kita kedalam imeginasi kita sendiri..tp buku fiksyen kita tal boleh nk berimeginasi..oh noo..takkan kita hendah berangan jadi seekor telur ulat..then bertukar kepada ulat beluncas dan akhir sekali kepada si kupu2 yang biasa..ie menarik ke.. dari sebuah cerita yang menceritakan seorang gadis biasa, yang sangat slumber dan dalam jiwanya..ada ceritera yang sangat syahdu..ohh sedihnya..
back to my life, saya sendiri pun tak tahu apa yang saya rase..dan rasenye saya taknak mencuba sesuatu yang saya ingin cuba..sebabnya saya takut jatuh kedalam lubang dan saya tak boleh nak keluarkan diri saya daripadanya..ohh..takutnye...
biarla masa yang menentukan segalanya..
untuk hidup saya..life must go on..apa yang belaku..hidup mesti diteruskan..walaupun ape yang datang cuba lah hidup dengan penuh kebahagiaan dan kegembiraan..
sesedih mana pon kita jangan tunjukkan kesedihan dihadapan musuh kite..ape yang penting kita kene kne terus bertenaga dan kuat hadapi segala halangan dihadapan gogogo girl power..

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger