Pesanan Penaja

21 February 2011

yer..saya mengaku..saya rindu mereka...







Memang saya dah rindu...
secara tiba-tiba rindu itu datang...
kemuadian rasa nak jumpa mereka-mereka..
dan terus hantar masage..
'Korang Tak rindu aku ke'
dan terus buat keputusan nak g ngacau dorang..
dan ambik keputusan untuk pergi..
dan tetiba masa seakan-akan lambat berjalan...
dan lambat..dan tetiba teringat malam ni citer ustaz amirul (out of topic)
kemudian menyediakan fizikal dan mental dengan sepenuhnya untuk berjumpa dengan insan yang tersayang..

dan esoknya bangun dengan semangat sambil mengemas baju..dan terus tahan pakcik cik teksi dan naik komuter dan..aku telepas komuter ke bangi..masa jadi sangat perlahan kerana terpaksa menunggu hampir sejam..dan pejalanan di teruskan hingga ke destinasi yang di tuju..

ye da jumpa mezah jojet kat ktm komuter..yeeah..naik myvi wane itam...pastu tunggu si zurak, sopp..ainul..pie yang diambil oleh manje dengan menaiki myvi kelabunye..
dan riduku terubat..

makan wafer yang sangat besar...
g tengok citer green hornet kt Alamanda, walaupun ingatkan tengok santum..da start citer baru perasan..oooo ni green hornet la..jumpa amy si ibu mengandung..dan angkutnya balik bangi..
pastu bejalan kat pasar malam bangi yang org macam tengok jom heboh ramainyer..
pastu tengok citer sudu & garfu..dan tdo berderetan..

pergi pasar...dan mezah dan manja telah memasak untuk kita orang..manakala yang lain sebuk tengok jalan-jalan cari makan..tetapi masakan mezah and manjer tetap hebat..

besiap untuk balik, sambil mata memndang rancangan nona untuk melihat khairul fahmi..
dan merayau ke dalam ukm smbik melihat monyet2 yang banyak..

dan akhirnya naik komuter dengan perasaan..aku tak nak balik shah alam da!!!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger