Pesanan Penaja

10 June 2011

satu perkahwinan..

siapa nak kawen ni..bukan saya, tapi kawan saya.. bukan nak tapi dah kawen pon..
tahniah okey..
segala yang di rancang berakhir dengan jayanya, ini di kira sebagai reunion untuk kami berlima.
Terima kasih untuk cik mira yang sudi sponser penginapan dan pengangkutan sepanjang
majlis tersebut..dan terima kasih di atas satu kejutan yang berjaya membuatkan bakal pengantin yang sangat-sangat lapar, tetiba slow untuk makan..
saya doakan korang berdua ke akhir hayat ok..
okey, sambung cerita..
korang pernah dengar tak bakal pengantin boleh pergi tidur rumah orang lain sehari sebelum nikah, pastu pagi hari majlis nikah dia boleh bejalan merayap dengan cik-cik single but not available ni.puas dah pujuk mintak balik rumah..tp tak nak jugak.. dan akhirnya dia balik sendiri..

Puan Ct, awak sangat cantik masa malam angkat nikah tu...siang pun cantik juga, thankz to kak andam yang boleh mencuakkan rakan-rakan si pengantin..kenapalah mak andam tak tiba-tiba lagi ni.. tapi kak andam tu memang cool..

lepas abis majlis weeding cik ct, saya dengan ayah dan emak terus ke kuantan, sebab ada interview esok harinya..
bayangkan sudah berapa malam tak tidur selena biasa dan esoknya ada interview, dah la interview tersebut memerlukan anda belari sejauh 2.4 KM, nasib baik di sebab kan kak ati..nak lari 2.4 Km pon tak ada masalah, coz dah selalu berjalan kat tasik tu lebih 5KM setiap minggu..(belagak noo)

malam di kauntan, saya rasa seperti anak bongsu..sebab adik-adik saya yang lain di tinggalkan di rumah..hahahaa..dan yang paling tak boleh lupa, dapat makan nasi dagang yang sangat enak untuk makan pagi..

dan sewaktu interview, tiba-tiba saya jadi sangat pasif, tak mahu berbual dengan orang lain..tetiba ada orang tegur saya..akak ni sapa nama..ni akak fatihah kan.. ya ALLAh.. adik angkat aku kat gahai rupanya..memang macam anak tanggang da, sebab adik beradik angkat kat gahai pon boleh lupa..lepas itu dapat la jumpa mak dan abah angkat..sorry mak dan abbah, saya tak pernah jenguk mak dan abah kat sana lepas saya kerja..mintak maaf sangat-sangat

kalau saya tak pergi interview tu mesti saya tak jumpa mak dan abah kan, kalau adik tu tak tegur saya mesti saya tak tahu family angkat saya ada sekali kan..
kalau saya tak pergi interview tu, sure saya tak dapat rasa jadi anak bongsu kan setelah 24 tahun jadi anak kakak je..





2 comments:

  1. ermmm..nak nges..npe ske wat ayt touching nie..kwn baik kte da kwen tp rse sdey lak..xpercaya smpai skunk pun ade..agak2 ble la kte dpt tgk baby die ea???kne tye pn ct nie ble nk bg kte baby..hehehe

    ReplyDelete
  2. baby da otw.. :)
    lg 8 bln da bleh jupe auntie2 die.. :)
    doa kn sume nye slmt ye..
    baby n umi baby..
    tp skrg tgh konfius..
    nk pggl umi ke..?? mama..?? or mummy..??

    ReplyDelete

Powered By Blogger