Pesanan Penaja

27 June 2011

Together again

First gathering in this year..
Thank Bob sebab Sponser makanan yang sedap tu..
Thank mak bob, sebab masakkan nasi ayam yang sedap..
Thank Manje..coz snggp drive jauh-jauh..
Dan thank yang lain coz sebab sudi bersama-sama memeriahkan
Reunion setahun dua tiga kali..walaupun asyik muka yang sama..
Munkin yang lain sebuk dengan kerja-kerja lain.dan jauh-jauh kan.
Biarlah kita orang penting atau tak penting dalam group ini, kawan
Tetap kawan, sejauh mana kau lari, bejaya tahap mana pun, hebat tahap mana
Pon..hidup korang tetap boring kalau tak ada kawan. Kadang-kadang kawan-kawan
Ini boleh jadi macam keluarga. Kita tak boleh harap keluarga kita ada dengan kita sepanjang masa. Dan disitulah pentingnya KAWAN..
Kadang KAWAN ini macam-macam peragainya..jadi terselah pada hati kita nak pillih
Kawan macam mana..bagi saya, alhamdullilah setakat ini saya jumpa semua orang baik-baik kecuali ada la dua tiga orang..

Tapi event petang semalam memang best la, hope kita punya relationship tak akan putus takat ini sahaja, kalau dah ada komitment lain ke..jangan ada alas an boyfriends aku jeles ke..girlfrends aku jeles ke..hidup ko yang lepas tetap lepas, itu kawan ko..klu dia tak percaya, sila bawak datang..jangan ada alasan aku tak nak datang bawak BF aku coz BF aku tak ada gigi..da anda yang pilih kan...

Tangan yang penat atas sebab memukul kek sehingga kembang rasa berbaloi, walaupun bancuhan pertama terasa pahit seperti putus cinta .. bancuhan kedua... terhangit sikit...yang ketiga..perfect beb!!

Tahnk to:
Miss Manje ( as a pilot)
Miss mezah ( the co pilot)
Miss Zue ( the passenger)
Miss Sopi @ to be Mrs Toto ( the navigator )
Mr Bob ( The Big boss)
Mr shreek ( the besday Boys)
Mr Bagak ( the tough boy)
Mr Pejal ( the ‘tunang org’ da)
Mr zul ( the ‘padang jawa’ boy)
Mr Hamad (Af boy)
Mr daus dan isterinya
Mr aniz and teman wanitanya



No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger