Pesanan Penaja

24 July 2011

update blog please!!!

iyer..nak upload lani..tp malas nk tulis da..nk letak gambar je boleh!!
16HB July hari tu.weeding yang kedua untuk tahun ni..puan Faz pulqak yang kahwin..tp kisahnya tak sedasyat pengantin yang lalu..malam sebelum angkat nikah pergi tidur rumah orang lain..tapi kali ini membuat door gift sampai pkl 3 pagi..hahhaha memang best pastu pergi pasang papan tanda pada pukul 3 pagi..lagi hebat..

si cantik faz..

weeee...

Firdaus & fazliha

really like that catering uniform..ahakz..

Sei bahagia Reunion!! yang datang tapi tiada dalam gambar..norapiah dan suami..azili sekeluarga..apis ikan patin dan ikan-ikannya..yang ada dlm gambar..ika dan mummy bie with zara yang comel..

kakak tiha with baby zara..baby yang sangat baik..

nota kaki::puan citi, puan biey dan puan faz sangat jeles dengan panggilan kakak..sebab saya masih belum punya papa untuk dipanggil mummy..so anak-anak anda perlu panggil saya kakak..sampai saya jumpa saya punya prince charming..prince charming saya tak sama macam price charming orang lain..tak perlu terlalu kacak..tak perlu terlalu kaya..tak perlu tersangat baik..cukup ia sudi berada di samping saya...memimpin saya..melindungi saya...ohh..ni bukan tempat mencari jodoh...ini blog kau la..
terlalu banyak yang berlaku di sekeliling kita membuatkan kita semakin phobia untuk berdepan dengan masa hadapan..cukup bersediakan kita..kuatkah kita..kalau takut jatuh atas ice, jgn main ice skating..kan..jadi sekali pintu hati kita sudah terbuka untuk satu tahap yang lain..teruskan..kerana susah atau senang diri kiti ALLAH tetap bersama..doakan yang terbaik untuk ku, keluarga ku, sahabat-sahabat ku serta segala insan yang disekeliling ku...

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger