Pesanan Penaja

17 July 2012

Cari guna mata, bukan guna lutut!!!

Assalamualaikum..

Aku perasan sejak kebelakangan ini, aku selalu tersalah letak barang..
pastu dalam hati tu ada la makluk yang kerjanya nak cucuk2 orang je fikir nagetiv..
haish!! nak buat macam mana memang keje dia..nanti minggu depan kau kene ikan
sebulan..padan muka...hehehehehehe

Minggu lepas, balik-balik tetiba perut dah nyanyi lagu 'kosong..kosong..kosong'
maknanye dah lapar la tu..pastu teringat roti ada kat rumah.kalau makan roti
ngan tuna best ni..gi kedai dan beli tuna..

Sampai rumah, mata melilau cari roti..tengok!!! ROTI KITA DAH HILANG!!!!
sapa makan tak tinggal sekeping pun..sedihnya...pastu terus buat luahan perasaan
kat kawan sorang ni...tapi serius masa tu air mata ni tanpa di suruh keluar nak
keluarje..yes, aku seorang yang cepat touching2..tengok bersamamu pun boleh nak
nangis..tapi kalau tak ade orang la..kalau ada orang aku la manusia paling tabah
sekali..HIPOKRIT sungguh..

tak lama lepas tu, kawan yang jadi tempat luahan perasaan tetibe call, ajak makan
KEEPCI!!!! wahhahahaha..macam orang frust dihulurkan kekasih baru terus mandi-mandi,
siap-siap terus gi!!!muke bukan main sememeh gi makan...

Balik dengan muka bahagia sebab dapat makan KEEPCI orang belanja Ok..time kaceh!!
nak gosok gigi tetiba aku perasan sesuatu..

Cube teke!!!

jeng..

jenggg..

jengggg..

Roti Aku...

ceh, ko sendiri salah letak pastu nak tuduh-tuduh orang makan abis roti ko..
baru ingat, semalam aku bangun pukul 5 pagi sebab melilau cari makanan, sebab malam tu kusyuk
abis baca HIKAYAT CINTA sampai lupa nak isi perut..alangkah bagus kalau aku selalu lupa nak
makan..

lainkali cari pakai mata..jangan cari pakai kepala lutut..ADA PAHAM!!!
sia-sia ko yang banyak dosa ni f.o.c tambah dosa lagi...ADOYAI..

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger