Pesanan Penaja

10 October 2012

about me

Assalamualaikum...

Tajuk macam nak tulis biodata kan, siapa masa habis darjah 6 dulu ada buku Biodata,
buku yang biasa kulit tebal pastu kita balut cantik-cantik dengan kertas bercorak tu..
zezaman dulu mana ada FB, Friendster, Twittterr, my space la...
satu buku tu passing satu kelas suruh tulis alamat kan konon senang nak hantar
kad kawen senang kan..lepas tu kan FB ko create event korang nak kawen pastu
siap pesan " kalau nak kad please PM" korang punye buku biodata dulu mana?

Aku punye ada lagi tau, tak tipu betul..aku bawak buku tu pergi PLKN sekali..
sampai aku bukak buku tu aku tengok nama pastu aku berfikir..ni sape ek??
I'am sorry la akak ni ingatan lemah sikit..dah 26 tahun kan..

Ha!!! 26 Tahun...4 tahun lagi 3 series..oh no no no..
Kepada sesiapa yang wish kat By FB, SMS dan CALL tu..
terima kasih, akak terharu akak yang tak comel ni dapat banyak ucapan
kalah retis u..nak celebrate-celebrate ni tak ader la...beli 1 slice kek cekelat
makan sorang2 dalam bilik..beli kek sendiri ok, tak ada sesiapa yang sponser tau..

Pada yang sesiapa call tu, sebenarnya terharu tau..nasib baik tak buat video call
pastu nampak la muka akak yang tahan air mata ni..

Last words!!
Terima kasih banyak-banyak sebab masih ada yang ingatkan saya walaupun sebenarnya ada
notification kat FB tu..
Terima kasih..

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger