Pesanan Penaja

28 September 2012

lagi best ader GIRLFRIENDS dari ade BOYFRIENDS

Assalamualaikum...

Kenyataan Kontroversi kan!!!
dikala entry di tulis aku masih rasa
baddrol bakhtiar tu masih lagi sweet,
adi putra tu masih lagi macho,
aaron aziz tu...emm bolehla...
so menunjukkan aku masih seorang wanita yang normal..jadi jangan ada persoalan..

Nak bagi tahu, interview aku hari tu tak berjaya, sebab?? mungkin dia rasa aku tak layak untuk jawatan tersebut, aku tak cukup sesuai untuk jawatan tu..so apa aku boleh buat redha je la, dah bukan nasib aku..
nak marah, bukan dorang nak ambik aku kan..jadi REDHA dengan seikhlasnya..

Dan sebab banyak sangat masalah yang menimpa-nimpa..aku BERCADANG (baru cadangan ye) nak hantar notis dan balik duduk kampung, emm tapi aku tahu ia bukan keputusan yang mudah..masih perlu banyak fikir..kalau rezeki aku tak ada kat sini dah buat apa aku nak stay kan..

sebab cadangan aku tu, ade kawan aku sorang ni sedih.. terharunya...tetibe rasa bergelinang air mata aku
pagi tadi, ohh kenapa lah aku sorang yang sangat berairmata..Terharunya~ ~ ~

Sebab tu aku kata ada girlfriends ni best, kita bebas jadi diri kita nak gelak tak hingat dunia, kita boleh
membebel selama mana kita suka, kalau dengan boyfriends ni boleh ke? baru cakap 10 perkataan
sedar-sedar dah cakap dengan dinding... lelaki ni bukan nak dengar hal remeh temeh ni..buang masa katanya..dengan boyfriends mana best bergosip ni...buang masa cakapnye..boyfriends mana nak teman
awak tawaf shopping mall...mula-mula teman la, dah kawen nanti cer tengok..

jadi, teman-teman wanita la yang lebih melengkapkan kita kan, jadi jangan dah ada boyfriend anda lupa
dengan teman-teman wanita anda pulak..bukan cakap pada sesiapa, tapi pada diri sendiri...

kesimpulan...aku masih terus berdoa agar ada petunjuk yang mana jalan yang aku pilih..
benar, nak buat keputusan bukan senang sebab aku tak nak menyesal dengan apa yang aku
dah pilih..

Aku tak nak lari dari masalah, tapi aku masih cuba nak selesaikan masalah...

Doakan segalanya dipermudahkan..




No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger