Pesanan Penaja

26 April 2014

jatuh..

Assalamualaikum...

Mintak maaf iklan sebentar...
Catatan part 2 masih belum siap...

Dan aku rasa semangat aku mula hilang..gone...why????
Maybe aku nampak masa depan aku.masih kelam..dan umur pun makin tua..yeeee 2 tahun lagi 3 series..bmw mkn tinggi series..Makin mahal ok...aku ape je yang hadoo..hutang ptptn jeee...

Aku cuba Nak kumpul semangat dan kekuatan yang ade..berusaha fatihah..biarla orang lain seusia ko dah ade segalanya..sedangkan ko tak punya apa..slow-slow fatihah..rezeki orang lain-lain..
Biarla orang lain nak bangga dengan apa yang ada..itu hak mereka yang selayaknya..
So..bersabar wahai hati...terus berusaha don't giveup please...

simpan rahsia impian kau yang tinggi mengunung tu..jangan biar orang lain tahu..sebab kalau orang lain tahu.org lain akan ketawakan kau..sebab orang tahu keupayaan kau..tapi cuma kau je tahu tahap sebenar kau..biarlah rahsia dan ceritalah pada dunia andai kau telah berjaya..

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger