Pesanan Penaja

28 April 2014

sebab

Assalamualaikum..

Ye tahu janji tak ditepati lagi.aku tak tahu sapa yang baca  dan akan tertunggu..
Jadi aku skip lagi...hehehe

Semalam aku rasa down sangat.
Ye mungkin sebenarnya aku jeles dengan apa yang orang lain ada..sedangkan aku take ada...

Dan hari ni aku ok lepas aku baca apa yg aku tulis sendiri dalam blog aku..
Biarla org nak kata aku syok sendiri..
Tu antara sebab wujudnya hidup sikupu-kupu..sbb aku nak motivated diri aku sendiri..

Dan aku sedar kenapa aku down..sbb aku rindu.
Aku rindu nak gurau dengan ainul..mufid..zu..manje mezah..dulu sopiyanah ade jadi aku ade kawan..then sopi pindah..dan 99% nama diatas dah dimiliki..

Aku rindu nak dgr celoteh kak ati waktu dia  drive..bawa aku jalan...aku salute die boleh drive dgn tekun sambil berceloteh..aku rindu yati yang orangnye penuh semangat..

Dan yang paling aku rindu ...membebel...
Orang masuk lambat aku bising..org tak tutup pintu office rapat aku bising..photostat buat hal aku bising..dengar lagu jazz aku bising...sesi luahan hati ngan kak nita..

Konklusinya..sebab aku kurang bercakap buat aku stress..Iye ke...

Orang yang disebutkan diatas rindu kite tak....(sambil jari gentel rambut)

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger