Pesanan Penaja

06 January 2011

happy besday adikku!!!

aku curik gambar ko kat fb ko..ni la adik aku..x hensem kan..dah la gemok..bulat je muke tu cam bola pinping (like sister like brother)
tengah busy2 pon sebok nak tulis gak..serius minggu lepas tersangat la busy..staff of the year (konon2) sebok sangat sampai tak ada masa nak balik rumah..tu la buat kerja last minute lagi..dan dalam sejarah tak TIDO untuk satu malam..
ok2 nk bagi tau kat satu dunia ni..4 january hari tu birthday my beloved adikku tecayang..actually semua adik kita, kita sayang..tapi yang ni adik paling poyo sikit..walaupon poyo tapi dia encem tau (wa promote adik sendiri tu)
dialah satu-satunya adik yang suka mintak kreadit dari saya, dan adik yang akak ni selalu mintak topupkan..terutama kalau urgent, bkn urgent gaduh nk pujuk bf yer tau coz si kakak single and available lagi tau..
buat adikku..
selamat hari jadi, semoga berbahagia hendaknya..
(macam skema je ayat tu!!!)
Nak ckp macam ni sebenarnya,
asraf,
aku tau ko budak pandai, ko anak yang baik tak selalu melawan kata-kata emak macam aku ni..aku sentiasa doakan ko dilimpahkan dengan kebahagiaan..walaupon ko masa kecik agak nakal..suka korek duet tabung ayah, dah ada makwe waktu kecik2. pernah jatuhkan tv kat rumah.tapi aku tahu ko budak baik, dan aku doakan ko akan jadi seorang lelaki yang bahagia sebab ada seorang akak yang cool macam aku ni..sorry la aku selalu selongkar wallet ko semata2 nk tengok gmbar awek ko..pesan aku, ko tak payah la nak becinta dulu..belajar pandai-pandai macam akak dgn abang lee (pandai la sangat kan) .ko da berjaya bederet wanita2 solehah tunggu ko..lagi satu aku nak pesan, ko jangan tinggal solat tau..ye khairul asraf yer..sebab itu pintu ka.ba.ra.kaf.alip.ta.nun (KEBERKATAN)..lagi satu ko jgn jadi plyboy tau..jgn sakiti hati perempuan lain..ko ader akak dan adik..dunia ni cash and carry..anda buat anda dapat..selamat beramal..renung-renungkan la..dan selamat berama

p/s: sangaat bangga saya ada adik yang bernama Khairul Asraf dan Muhamad Fahmi kalau di camtumkan = KHAIRUL FAHMI

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger