Pesanan Penaja

21 September 2011

ohh wanita-wanita cantik!!!

siapa wanita cantik itu..
semua wanita yang penuh kasih sayang itu cantik..
contoh..
MAK SAYA CANTIK..
sebab hatinya terlalu banyak kasih sayang..dan anak-anak banyak bagi kasih sayang kepadanya..
ini bermakna semakin banyak anak semakin cantiklah mak kita kan..

siapa kita rasa wanita cantik dalam dunia ni??
saya rasa!!!
1) MAK SAYA
2) CIKGU SAYA
3) KAWAN-KAWAN (perempuan yer) YG SANGAT BAIK HATI

Rasa-rasa sebab apa dia cantik?
1) Hatinya penuh kasih sayang
2) Ada cinta dalam hatinya
3) dan disayangi..

bukan cintanya hanya kepada manusia..tetapi kepada makluk-makhluk ALLAH yang lain juga..

cantik itu subjektif..

dan cinta dan kasih sayang yang paling sempurna..kasih sayang ALLAH..sentiasa sayang kepada kita..kurniakan kita udara untuk terus bernafas..

kepada mak, mama, ibu, ummi,mummy anda semuanya terlalu cantik..anda tak perlu pakai colegen..cucuk vitamin c, pakai susuk kerana anda dah cantik kerana kasih sayang..kerana kebahagiaan..

kepada wanita yang tak jadi mak lagi..anda pun tetap cantik kalau dalam hati anda penuh dengan kasih sayang..jangan ada benci..sebab benci membuatkan anda jadi tak cantik..

kepada wanita yang sedang penuh dengan kasih saya..berterima kasihla kepada sesipa yang sudi memberi kasih sayang kepada anda..

nota kaki:: entry untuk besday mak yang sebulan lepas..sorry

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger