Pesanan Penaja

17 December 2010

kenangan terindah

orang pernah cakap barang yang lepas jgn dikenang, tapi kalau tu kenangan yang terindah tak salah nak inggt kan..ini adalah pengalaman saya dari untuk anda (macam ramai jer yang datang melawat kan)
sekarang ni mudah sangat terkenang kenangan dulu-dulu, kenapa yer..sebab hati nak rasa bahagia macam dulu kala..bahagia ke?
aman tu, duduk di sebuah ipt yang takader trafic jam then kalau anda ada kelas pkl 8 pagi anda boleh bangun 7.45 untuk bersiap dan mandi, but make sure baju anda telah selesai di gosok (bagi perempuan la) macam saya plak stock baju yang tak perlu di gosok agak banyak..jadi kita guna jer la..
ok, selain itu kalau anda rasa tension anda boleh bejalan di sekitar kampus,tetapi tak di galakkan di waktu malam coz anda mungkin akan di serang oleh kerbau-kerbau pendek..jadi beware..
kenangan pasar malam, itu je la satu-satu nyer hiburan yang sangat sesuai, keluar untuk beli keropok lekor yg beharga sepuluh sen satu,dan sambil tu anda boleh merasa yer..dan kuew tiow cik wan..dengan kehenseman dan macho dia mengoreng..tu la sebab nye akan laris pada tiap2 minggu..dan situ la tempat pertama tettt.. ok stop!!

layan lagu ni jap

1 comment:

  1. memang indah saat itu...
    baru semlm borak ngan suamiku ttg kwn2 di uitm jengka...dr part 1 saampai la part 6....
    yup....we love it....

    ReplyDelete

Powered By Blogger