Pesanan Penaja

16 February 2012

Betul..Ini Memang Saya



Tadi buka FB, zue ada tag 'Mention' untuk aku..
Cuba tengok kat atas..

Yeah..itu memang aku..peragai memang kalut memanjang..

dan selain dari hilang cermin mata, dan baru perasan cermin mata ada kat atas kepala

Sekarang saya dah perasan kekalutan saya makin kalut sejak dua menjak ni..dan semakin ketara sehingga menganggu laluan hidup ku yang normal (cewah)

Pertama::
sebab yang seorang yang memakai cermin, satu masalah saya adalah saya sering hilang cermin saya, dan biarpun ade 2 spek..namun ia selalu hilang,syukur rumah sewa ni kecil tapi jangan ingat tak pernah hilang ada sekalitu, saya ada dua spek, dan yang satu tu menjadi kegemaran saya sebab ia ringan..tapi malangnya spek tu dah hilang..hampir sebulan saya cari.dan nak tahu saya jumpa kat mana?? kat atas almari, nak tahu sapa punya keje SAYALA..

Kedua::
Saya jenis yang mudah tertinggal telifon, jadi satu hari tu saya balik dari pejabat dan saya perasan yang talifon saya tak ada dalam beg, maka saya jadi kalut dan bergegas ke pejabat balik,..korang nak tahu mana handphon saya tak..ada je dalam poket seluar..Demmm!!!

Ketiga:::
Satu pagi ni saya kalut cari kunci rumah sampai dah lewat turun tunggu bus, balik kerje pun masih mencari tapi tak jumpa, sampai frust sangat saya pun kemas la katil yang saya tunggang terbalik kan pagi tadi pastu benggang je rasa hati bila kunci tu ada bawah bantal..ahhh..bengang yang amat..

macam mana saya nak hilangkan pergai kalut ni, memang tak boleh sebab kalut tu dah sinonim dengan nama FATIHAH..uihhh

nanti kalau kawin nanti saya risau je, kalut hilang mana laki, tetibe sedar-sedar adaje kat sebelah ni..uish...

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger