Pesanan Penaja

23 May 2012

jijah jojet dah kawen u....

Assalamualikum..
Pertama sekali..nak ucapkan selamat pengantin baru kepada kawan se'course' sewaktu di jengka, kawan sekelas sewaktu di shah alam, kawan sebilik waktu sem 3 kalau tak silap, kawan se'thesis' waktu kat jengka dan Shah alam. kawan se'travel' waktu buat thesis kat jengka, kawan se'assignment', kawan seangkatan ponteng kelas masa kat Shah alam (kat Jengka kita jadi budak baik, nak ponteng pon pikir banyak kali u, kat Shah Alam nak ponteng pikir sekali je, dah cukup 3x ke tak aku ponteng,) adik-adik, jangan ikut peragai akak ni kalau nak dapat anugerah dekan ok..Kesimpulannya mizah adalah antara kawan yang terbaik yang aku pernah ada..diantara kawan-kawan aku yang terbaik..

Sebenarnya, sebak juga rasa hati ni la kawan rapat kita ni nak melompat ke satu status kan..sebak..sebak..(mood sedih sambil dengar lagu pelamin anganku musnah) tapi tak kan kita nak halang pulak kawan kita kawen kan, itu hak masing-masing (ok mood gembira, lagu selamat pengantin baru..)

Mezah bagi tawaran istimewa lagi mintak aku jadi pengapit, tapi kawan dia ni (aku la) sesuka hati letakkan syarat.mesti nak tahu apa syarat dia kan..
  • pertama- pengapit lelaki bukan laki orang, tunang orang atau boyfriends orang, kenapa tu..sebabnye buat sawan si kak tipah ni datang dia dok main mata kat pengapit lelaki kan naya..tak pasal-pasal akak jadi orang ketiga dik..tak sanggup..tak sanggup..akak rela tarik diri dik..
  • kedua - tinggi kene 174 cm ok..kene betol 174 cm..kalau 174.5 cm ~ ~ wa reject!!!
  • pengapit lelaki,aku tak nak mata sepet tau, kalau hitam manis lagi aku suka..tak nak muka macam korean look tau..tak macho..tak suka..tak suka..umur aku tak kesah..yang penting hitam manis je..
aku tak mintak bukan-bukan tau, mintak tu je..(sebenarnya, akak ni nak request pengapit lelaki or boyfriends ni?). Actually, aku ni tak nak jadi pengapit sebab aku ni suka ikut peragai sendiri..tetibe elok pengantin duduk bersanding si pengapit ni hilang pastu tengok-tengok ada je jat kemah makanan nun..(pekara ini pernah terjadi tau..tak tipu..betol) lagi satu jijah, cube ko tgk saiz aku, sure ko tengelam nanti, orang nampak aku je..ko tak sakit hati ke...
Sebenarnya aku hargai tawaran ko tu jah, terima kasih banyak banyak dan maaf sangat-sangat aku tak dapat ambik tawaran ko tu (ayat serius..macam jijah offer duit 1 ribu je). Alhamdullillah semua nye dah selamat..dan anda jadi pengantin yang cantik sangat..sangat..sangat..aku harap ko suka hadiah aku ngan sopi tu..aku tak tahu nak bagi apa dah...

Terima kasih dekat Amy dan kudut..sebab pagi-pagi sanggup datang Shah Alam dok kutip aku ni..(ko baca ni amy, letih aku tunggu ko update blog), perjalanan yang sangat enjoy dengan ragam Raihan yang macam-macam..(bila dukung Raihan, serius aku rasa macam nak ada anak ..)

aku akan cuba sehabis daya cuba upload gambar, sebab sekarang ni aku kat office tu rasa macam busy yang terlebih macam..penat ngadap monitor yang sebesar TV tu..kena beli krim double effect ni nak kurangkan kedut-kedut dimuka..
kali ni aku tak bagi hadiah berat-berat dah, dah fobia bahu sengget sebelah..

Cik shida pon offer aku mintak jadi pengapit tapi aku letak syarat-syarat di atas...dia terus cari pengapit lain..wa wa waaaa

Budak salah tema ni nak jugak begambar tu..

 orang lain semua colour unggu, dia gi pakai
colour merah pulak.. 
partners in criminal..
ni lah antara insan-insan seperjuangan..
bersama-sama menghasilkan kertas dan WPC.. 
kawan..I luve u...

Qayyum silau sangat ke sampai kene pakai cermin mata dalam rumah..
Ida dan amy dah cun jadi pengapit..tetibe ada budak pakai
baju merah..dah rupa tinag lampu saiz xxl aku tengok (kutuk diri sendiri nampak).
"Selamat Pengantin Baru"

yang lain gambar Raihan..


Ala-ala tomei Raihan ni...


Raihan dengan Mokdanye..
pantang di agah terus senyum..


Muka bahagia sebab dah mandi..
ni baju autie Ainul and mufid dorang bagi..
Amy kata baju ni dah ketat bahagian perut..
aku cakap boleh simpan untuk adik dia..
terus amy buat muka nak telan aku..heee
Ainul cakap kening Raihan macam kening Amy..
terangkat U..



No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger