Pesanan Penaja

18 October 2011



gambar di atas tiada kena mengena dengan cerita yang akan berlaku pada babak seterusnya..
sebenarnaya motif letak gambar di atas adalah sebab rasa bersalah sebab masa beli riben dan kertas saya telah terpecahkan patung kuda sebab beg yang saya pakai besar macam boleh letak lampin bayi..
lepas tu..rasa bersalah..sampai tiap-tiap malam mimpi pelik..huhuhuhu
pada pekerja kedai tu..akakz nak mintak maaf..sumpah akak tak sengaja..tapi masa akak mintak maaf tu korang buat muka kerek tu..sebab tu akak chow..sapa salah akak ke korang..kene bayar ke kalau kita senyum...tak kan..jadi senyumlah selalu macam ni =)=)=)=)
kenapa akak nak membebel malam-malam buta ni..sebab akak rasa..entahla..rasa tak tahu..rasa risau tapi tak tahu risau sebab apa..jadi nak share dengan cik shida..cik shida dah tido..jadi kita share la dengan lappy cik shida..
entahla!!!
KENAPA!!!
MENGAPA!!
APAKAH!!!
SIAPA!!!
BILA!!!
BAGAIMANA!!!
Wah susah nak jawab sebab saya pun tak ada jawapan..entry kali ini sangat tak memberi motivasi..kalau agak-agak dah lemah semangat jangan baca!!! nanti anda akan JATUH SEMANGAT!!! boleh guna ke??
badan pun rasa macam dah seram sejuk..sebab semenjak duamenjak ini selalu hujan..dan kita kan budak degil..nak balik juga..jadi redah je la..
duduk depan pintu office, selalu terbayang kalau yang hujan ni tukar jadi salji, pastu aku pakai baju tebal jalan di kaki lima ( wah dah macam winter sonata).tapi..sedangkan kene hujan sikit dah selesema..ini kan pulak kene salji mahu demam seminggu..

nota hidup::: kadang-kadang kita tak bersyukur dengan apa yang kita ada sekarang, sentiasa mahu lebih dan lebih..mahu banyak dan banyak..mahu lagi baik dari yang terbaik..banyak sangat guna kata "KALAU"...kita selalu ia masih belum ada..tapi kita tak sedar yang ia dah ada dikeliling kita..

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger