Pesanan Penaja

16 October 2011

wah!!! ada orang baca ker?

mula-mula nak tulis terfikir..
ada ker orang nak baca apa yang aku tulis..
best ke apa yang aku tulis..?
aku ni tak syok sendiri ke..?
tak over ke..?

pastu aku fikir balik..

dah blog aku..
apa kesah..
suka hati la kan..
kalau sudi melawat alhamdullillah..
kalau tak nak..tak ape

dedicate khas:: pada yang sudi baca tu..terima kasih..
apa yang tertulis semua dari dalam akal fikiran, bedasarkan pengalaman,
bedasarkan apa yang saya lihat..apa yang saya rasa..saya tak pendai sangat nak menulis..ejaan pun kadang-kadang ada yang salah, inikan pula penanda wacana..



notakaki:::kepada sesiapa yang sudi singgah..terima kasih..sila lah tinggalkan sebarang komen dan cadangan anda..cewah!!! ingat rancangan TV ka..

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger