Pesanan Penaja

16 March 2012

ok..sudah ketemu..

first of all nak cakap maaf sangat-sangat sebab ketinggian lukisan sangat tak relevan
sebenarnya..

Aku tinggi sikit dari mufid..ainul pendek sikit dari mufid..tapi mufid nampak lagi pendek dari ainul

warna baju lupa dah colour apa..tapi aku ingat pakai jubah dari MOSHIMOSH..

pastu baju pie kalau tak silap colour putih, tapi sedap sangat nak mewarna aku colourkan warna merah..hakhak

pastu ex advisor aku untuk thesis diploma pun ada sekali,

sopi sorry, aku tau time tu toto baru lps trim rambut dia, tapi aku lukis rambut dia serabai balik..alamak baru aku perasan tangan toto aku lupa nak lukis..

ainul sebenarnya tak ada masa 'soto' sampai..tapi tak nak kecikkan hati ainul aku lukis kan gak..

dah la lukisan nampak statik je, terbukti tangan aku tak di takdirkan untuk melukis.

masa balik lepas jumpa mereka aku terfikir kenapa la tadi tak terfikir nak tangkap gambar kenagan kan..

ohh..baru aku ingat aku segaja tinggalkan camere kat rumah tadi, kalau guna camera tepon kang setakat 2 mega pixel ni nampak apa je..







Link

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger