Pesanan Penaja

27 March 2012

Tak tahu nak letak tajuk apa?

Assalamualaikum..

Bismillahirahmanirahim..

Ok..sekarang jam 11.02 pagi..saya bagi masa 20 minit untuk diri aku menulis..kalau tak siap simpan dalam draft..

Tak ada sesuatu yang penting untuk dicerita. Cuma, tangan ini dikala waktu ini macam lincah untuk menari di atas papan kekunci ini.(ayat mana aku cilop pun tak tahu)

Tiba-tiba rasa hati ini seakan mahu berbicara melontarkan segala rasa dari jiwa..

seakan rasa blog ini tidak diupdate selama 3 hari..jadi sebagai seorang tuan punya blog yang sangat baik hati akan diupdate..padahal aku tak tahu siapa yang sudi menjengah..

tapi apa yang sebenarnya nak di tulis ni....

well aku pun tak tahu...

awal tahun haritu aku ada listkan wishlist aku, dan aku dah cerita wishlist aku dah tercapai 2..
dan hari ini telah tercapai lagi ..
Dengan hasil titik peluh duit gajiku..aku telah dapat memiliki satu kamere polaroid..alhamdullillah
memang orang cakap filem dia mahal la..rugi la..tapi bagi aku gambar yang keluar tu aku suka nak buat sebagai koleksi..
sebab sekarang zaman canggih ambil gambar simpan dalam bentuk soft copy..jadi sentimental value untuk sesuatu gambar tu dah kurang..aku tak boleh nak sentuh dah..nak hantar kedai untuk cuci memang tak la serajin itu kot..

mana aku dapat kamere colour pink tu.. sila taip shafawatiblog.blogspot mesti jumpa..dan setelah survey harga yang ditawarkan adalah sangat flaxible..rajin jawab soalan apa kita tanya..penghantaran pun ok..cuma tadi agak terkalut sikit sebab first time beli barang macam tu kot..macam-macam pikir..takut posmen tak jumpa jalan la..posmen tersesat la..posmen kene rompak la.

Hari ini aku telah memberi arahan pada rakan-rakan office ku jangan rapatkan pintu..nanti posmen datang tak dapat masuk..sebelum ni asyik membebel macam mak nenek kalau pintu tak rapat..

ok masa dah tamat..nak tido besok kene bangun awal ada workshop kat office..kan best kalau ada student praktikal pempuan sekarang ni..boleh buli suruh basuh pinggan..(niat tak baiK)

tetiba terindu kat dorang terutama akmalina dgn farah..yang lain pun rindu gak ok..tak mo jeles-jeles ok..




No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger