Pesanan Penaja

12 March 2012

Sorry!! saya tak sengaja baca diari awak..

Maaf sangat-sangat saya bukan sengaja nak baca diari awak.
tapi sewaktu saya cuci-cuci mata saya terperasan sesuatu
yang comel.Itu kelemahan saya, mata saya akan 'Stuck' kalau
ternampak sesuatu yang comel.
Maaf rayyan(bukan nama sebenar) saya telah tercuri baca
diari awak..bukan satu tapi dua diari awak yang saya telah terbaca..
dan saya tak jumpa diari ketiga awak..mungkin benar..awak telah
membakar diari tersebut.kenapa?kenapa?
walaupun diari awak telah ditulis dengan BMT (bahasa melayu tinggi)
namun diari awak mampu membuatkan saya gelak seorang diri di bus stop.
dan ini menampakkan saya seperti orang gila..dan selepas itu saya memang
jadi 'bengang gila' sebab rapid KL tak sampai-sampai sehingga menyebabkan
saya terpaksa menahan teksi dan dikenakan 12 hinggit..tak kan tiap-tiap
minggu nak lambat, saya bukan anak menteri yang mampu nak naik teksi
tiap-tiap hari, kalau saya mampu saya tak naik RAPID KL dah(saja bold kan
nama)saya naik Vios je..tak pon Proton Inspira..tak pon..Mitsubishi Lancer..
tak pun..Honda colour putih..ha??(napa nak colour putih???)
stop melalut.

Rayyan (bukan nama sebenar), saya harap awak tak marah saya, sebab saya
jumpa diari awak pun kat KINOKUNIYA..di bahagian bacaan remaja..saya
tak sangka saya terjumpa diari awak kat situ..bila saya belek belakang
diari awak beharga 9.90 je..diari saya pun 'herge' rm 12.00 tau.
jadi why not saya tak beli diari orang lain yang harganya lebih murah
dari diari saya..

Rayyan (bukan nama sebenar) lukisan awak sangat teruk..adik saya form 1
pun boleh lukis org lagi cantik dari awak..tapi terok2 pun still cute tau..salute
saya..

Buku awak membuatkan saya teringat akan mak saya " BIAR SESIAPA PUN KITA SEKARANG, DIA TETAP MAK KITA YANG DULU, YANG MENYAYANGI KITA TANPA SYARAT" i luv u mak!!!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger